Daru bérlés kedvező díjazással: Az Ácsgép Csoport Autódaru-üzletága közel 13 éve foglalkozikdaruzással, daru bérbeadással hazai és nemzetközi ügyfeleink részére egyaránt. Autódaruinkat folyamatosan karbantartjuk és fejlesztjük, kötözőeszközeinket rendszeresen cseréljük és kizárólag bevizsgált, sérülésmentes emelőláncokat, köteleket és hevedereket használunk. Szakképzett és tapasztalt munkatársaink a legbiztonságosabb és legmegbízhatóbb megoldásokat alkalmazzák, munkabiztonság tekintetében nem ismernek kompromisszumot.
Gyártó | Modell | Teherbírás (t) |
Teleszkópgém (m) | Segédgém (m) |
Maximális horogmagasság (m) | Tengelyek száma |
TEREX | RT35 | 35 | 30 | – | 30 | 2 |
DEMAG | AC95 | 40 | 32 | – | 32 | 2 |
TADANO-FAUN | ATF50-G3 | 50 | 40 | – | 40 | 3 |
LIEBHERR | LTM1055-3.2 | 55 | 40 | – | 40 | 3 |
TEREX | QUADSTAR 1065 | 65 | 32 | – | 32 | 2 |
TADANO-FAUN | ATF65-G4 | 65 | 44 | 16 | 60 | 4 |
LIEBHERR | LTM 1070-1 | 70 | 40 | – | 40 | 4 |
LIEBHERR | LTM 1070-4.2 | 70 | 50 | – | 50 | 4 |
TEREX | QUADSTAR 1075 | 75 | 34 | – | 34 | 2 |
DEMAG | QAC80-2 | 80 | 50 | 17,6 | 68 | 4 |
LIEBHERR | LTM 1090 | 90 | 45 | – | 45 | 5 |
TADANO-FAUN | ATF90-G4 | 90 | 50 | – | 50 | 4 |
DEMAG | AAC100-4 | 100 | 50 | 19 | 70 | 4 |
DEMAG | AAC100 | 100 | 50 | 17 | 67 | 5 |
LIEBHERR | LTM 1160-1 | 160 | 52 | 46 | 98 | 6 |
DEMAG | AC160-2 | 160 | 64 | 17 | 83 | 5 |
DEMAG | AC200-1 | 200 | 68 | 33 | 100 | 5 |
LIEBHERR | LTM 1200-5.1 | 200 | 72 | 22 | 88 | 5 |
LIEBHERR | LTM 1300-6.2 | 300 | 78 | 21 | 98 | 6 |
LIEBHERR | LTM 1500-8.1 | 500 | 50 | 91 | 140 | 8 |
A megfelelő daru kiválasztásához és az emelés előkészítéséhez, zökkenőmentes megvalósításához, helyszíni szemlét tartunk, szakképzett irányítót biztosítunk, illetve igény szerint emelési tervet készítünk biztosítva a zökkenőmentes lebonyolítást és kedvező árazást.
+36 30 951 6847
kovacsicsbalazs@acsgep.hu
+36 20 321 2454
molnarattila@acsgep.hu
+36 30 741 8012
papkatalin@acsgep.hu
A közelmúltból itt egy izgalmas és speciális autódarus emelési projektünk, mely az Ácsgép csoport megbízásai között sem mindennapos. Egy belvárosi építkezésen a mélyalapozást végző munkagépeket szerették volna kiemeltetni a munkagödörből. Szakembereink a helyszínen szembesültek azzal, hogy a régi épület főfalait megtartva, az épületen belül 4-5 szintnyi garázsszint épül, a kiemelendő gépek 15-18m mélységben vannak, úgy, hogy a megmaradó épületrészek és a munkagödör között mindössze egy utólag, ideiglenesen épített vasbeton monolitszerkezet, „terasz” áll csak rendelkezésre egy autódaru kitalpalására. A projekt végének megismeréséhez olvassa el cikkünket!